Přeskočit na obsah

Lhůtník

Legislativních a jiných povinností přibývá. Jednotlivec si je může vést na papíru, v Excelu nebo pouze ve své hlavě a spoléhat se na to, že nic nepromešká. S naši aplikací si ale můžete být jistí, že žádnou legislativní a provozní povinnost již nepromeškáte.

Aplikace Lhůtník je totiž ideální řešení pro všechny velikosti firem, které chtějí mít přehled o všech oblastech podnikové ekologie. Jednoduché přihlášení do systému a správa z vašeho PC, mobilu nebo tabletu.

Hlavní přednosti Lhůtníku

Zaslání upozornění

Sami si zvolíte, kdy se na vámi zadaný e-mail zašle upozornění před vypršením platnosti např. povolení.

Řazení dle kategorií

Jednotlivé upozornění můžete řadit dle předem nastavených kategorií, jako jsou chemické látky a směsi, ochrana ovzduší, odpady apod.

Kalendář

Všechny upozornění si můžete zobrazit v přehledném kalendáři. Uvidíte tak, co za povinnosti vás čekají během týdne, měsíce, roku.

Export

Všechny záznamy si můžete jednoduše vyexportovat do formátu .pdf nebo .xlsx a použít třeba pro potřeby normy ISO 14 001.

Aplikace Lhůtník má pomoci při správě všech legislativních a provozních povinností a dohlédnout na to, abyste žádnou z nich nezanedbali.

Vlastnosti aplikace

  • Přidání upozornění a roztřídění dle kategorií.
  • Možnost vytvoření podupozornění.
  • K upozornění lze nahrát příloha ve formátu .pdf.
  • Možnost zvolit více e-mailových adres, na které se má zaslat upozornění.
  • Přidání libovolných informací, jako je požadavek a interval konání.
  • Export upozornění do formátu .pdf/.xlsx
  • Přehledné zobrazení v kalendáři (denní/týdenní/měsíční).

Objednání aplikace Lhůtník

Základní model (spravuje si sám uživatel)

Zřízení účtu do aplikace Lhůtník.

Technická podpora.

Vytvoření záznamů a jejich aktualizace samotným uživatelem.

1 599 Kč/rok

Rozšířený model (ve správě Ekotema Group)

Zřízení účtu do aplikace Lhůtník.

Technická podpora.

Klient rozšířeného modelu zároveň získává 20% slevu na poradenské služby společnosti Ekotema Group s.r.o.

Cena individuálně dle parametrů firmy.